به مناسبت روز جهاني بدون دخانيات؛
كوهپيمايي در قلعه بويني يوغون برگزار شد
به مناسبت روز جهاني بدون دخانيات ورزشكاران نيري به قلعه بويني يوغون صعود كردند
به گزارش پايگاه اطلاع رساني اداره كل ورزش و جوانان استان اردبيل؛ به مناسبت روز جهاني بدون دخانيات ، گروه پانزده نفری از كوهنوردان نيري به سرپرستی آقای يحيي شكيبايي به همراه دو تن از خردسالان به نامهاي سهند و شاهين شكوهي به قلعه بويني يوغون واقع در روستاي كورعباسلو صعود كردند.
شكيبايي با اشاره به اینکه این صعود کوهنوردان به مناسبت روز ملی بدون دخانیات بوده است, افزود: آموزش کامل اثرات دخانیات, راهی به سوی سلامت همگانی است.
وی تصریح کرد: مسئولان باید اقدامات لازم را در راستای ارتقاء سطح اگاهی عمومی جوانان در رابطه با استفاده از دخانیات و ضررات و آثار سوء دخانیات انجام دهند.
شكيبايي اظهار كرد: ورزشکاری که به سمت دخانیات گرایش پیدا میکند خود را مستعد یک سری بیماریها میکنند که این عوامل سطح کارایی و عملکرد ورزشکار را پایین میآورد و در نتیجه سبب میشود تا ورزشکار با شرایط خوبی در صحنه رقابتها حاضر نشود.
نوشته شده توسط روابط عمومی
| لینک ثابت
پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: كوهپيمايي,بويني,يوغون,برگزار, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 6:14