تیم فوتبال سایپا در نير اردو زد
تيم فوتبال سايپا با سرمربي اردبيلي خود علي دايي وارد اردبيل شد تا اردوي 10 روزه خود را در استان برپا كند.
به گزارش روابط عمومي اداره ورزش و جوانان شهرستان نير؛ علی دایی ، سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف از برگزاری این اردو را انجام تمرینات ویژه بدنسازی برای آمادگی بازیکنان این تیم برای حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کرد.
وی مدت برگزاری اردوی آمادگی تیم فوتبال سایپا در استان اردبیل را 10 روز ذکر کرد و گفت: در این اردو علاوه بر تمرینات بدنسازی ، انجام برخی تمرینات تاکتیکی را نیز در دستور کار داریم.
وی اظهار کرد: تعداد بازیکنان حاضر در این اردو 24 نفر است و 16 نفر از کادر فنی تیم و مسوولان باشگاه سایپا در اردوی نير حضور خواهند داشت.
او آب و هوای اردبیل و دامنه های سبلان را برای انجام تمرینات هوا و تنفسی و آمادگی بدنی ورزشکاران رشته های مختلف بسیار مناسب دانست و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های لازم بستر و امکانات بیشتری برای برپایی اردوهای مختلف ورزشی در شهر نیر فراهم شود.
به گفته سرمربی تیم فوتبال سایپا ، قرار است تمرینات آمادگی بازیکنان این تیم در 10 روز آینده در زمین های ورزشی شهرهای اردبیل و نیر برگزار شود و برگزاری 2 دیدار تدارکاتی هم در برنامه های این اردو گنجانده شده است.
تیم سایپا پنجم تیر به تهران بر می گردد و شاگردان علی دایی پس از یک روز استراحت دوباره تمرینات خود را به مدت 10 روز در تهران پیگیری میکنند و از 16 تیر به مدت یک هفته در رامسر اردو میزنند و 2 بازی دوستانه در این اردوی داخلی انجام میدهند.
سایپایی ها پس از بازگشت از رامسر تمرینات خود را در تهران تا روز شروع مسابقات پیگیری می کنند و تنها یک بازی دوستانه در دستور کار خواهد داشت.
نوشته شده توسط روابط عمومی | لینک ثابت
پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: تیم,فوتبال,سایپا,نير,اردو, نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27