همايش كوهپيمايي كاركنان ادارات شهرستان نير برگزار شد

خرید بک لینک

به مناسبت هفته سلامت؛

همايش كوهپيمايي كاركنان ادارات شهرستان نير برگزار شد

جمعی از کارکنان ادارات شهرستان نير به مناسبت هفته سلامت به قلعه تاريخي بويني يوغون این شهرستان صعود کردند.

به گزارش روابط عمومي اداره ورزش و جوانان شهرستان نير ، رئيس هيأت ورزشهاي همگاني نير و مسئول تیم کوهپيمايي گفت: برگزاری این برنامه ها باعث می گردد که سلامت افراد حفظ گردد و لازم است به منظور ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی ، به فعالیت فیزیکی و ورزش، توجه بیشتری شود.

محمود خدادوست خاطر نشان کرد: حضور کارکنان دراین صعود با توان و روحیه ای سرشار از انرژی ضمن هماهنگی و همدلی و ایجاد فضایی گرم و صمیمی در جریان این همایش کوهنوردی، سبب تقویت روحیه و اعتماد به نفس همگانی در میان کارکنان شده است.

وی با تأکید بر اینکه تنبلی دشمن سلامتی جسم و روح انسان است، تصریح کرد: زندگی ماشینی وساز وکارهای زندگی عمدتا ما را به سمت کم تحرکی وسکون وا داشته است به همین منظور همه آحاد جامعه تلاش کنند در برنامهریزی زندگی روزانه خود ورزش را داشته باشند.

وی همچنین بیتحرکی را باعث بروز بیشتر بیماریها عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه کمک میکند اجتماع در برابر ناهنجاریها و نارساییها مقاوم و زمینهساز شود، اقتدار جامعه و سلامت افراد است.

وي با اشاره به اینکه هدف از برنامه ورزشی حفظ سلامت و آمادگی مدیران و ارتقای توان جسمانی است، افزود: توانمند شدن انسان در گرو سلامت جسمی و روحی است که ورزش برای کسب این مهم نقشی کارساز دارد.

اين برنامه با مشاركت اداره ورزش و جوانان ، شبكه بهداشت و درمان نير و برخي از دستگاههاي اداري برگزار شد.

همچنين به همين مناسبت همايش دوچرخه سواري همگاني نيز روز پنجشنبه 7 ارديبهشت رأس ساعت 9:00 از محل سالن مهديزاده تا مقابل ساختمان اداري شبكه بهداشت و درمان نير برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط روابط عمومی | لینک ثابت
پایگاه اطلاع رسانی...

ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 13:22

صفحه بندی