مسابقات بازيهاي بومي محلي در شهرستان نير برگزار شد
اداره ورزش و جوانان شهرستان نير مسابقه بش داش بين مادربزرگ ها و نوه ها را برگزار كرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني اداره كل ورزش و جوانان استان اردبيل؛ مسابقه بازي بومی محلی بش داش ویژه مادربزرگ ها و نوه ها با شرکت 16 نفر در سالن ورزشی حجاب مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر برگزارشد که درپایان به قید قرعه به 8 نفر جوایزی اهدا گردید.
اکبر نگاهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر با اشاره به اهمیت برنامه های این اداره گفت: ترویج و گسترش بازی های بومی و محلی یکی از برنامه های مهم این اداره است که در این خصوص گام های موثری برداشته شده و در تلاش هستیم این نوع بازی ها در روستاهای اطراف نیز برگزار شود.
وی ایجاد نشاط و شادابی را از جمله مهمترین گام در برگزاری این نوع بازی ها عنوان کردو گفت: بازی های بومی محلی از جمله بازی های پرنشاط و سرگرم کننده است که امید است با گسترش و ترویج اینگونه بازی ها علاوه بر ترویج فرهنگ سنت بازی های قدیمی بتوانیم نشاط و پویایی را در بین جوانان و حتی افراد مسن ایجاد کنیم.
نوشته شده توسط روابط عمومی | لینک ثابت
پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 13:22