سفیر سلامت اداره ورزش نیر:
خود مراقبتی ، تبلور خواستن و توانستن است برای انتخاب سرنوشتی سالم

کارگاه آموزشی خود مراقبتی و راههای پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی با شرکت کارکنان اداره ورزش و جوانان نیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، یاور نیکخواه نماینده سفیر سلامت اداره ورزش و جوانان در حاشیه این نشست با تاکید بر لزوم آشنایی مردم با مباحث «خودمراقبتی» و سهم آن در سلامت افراد، گفت: هر فردی میتواند با خودمراقبتی ۸۵ سال عمر مفید داشته باشد اما به دلیل نا آگاهی بسیاری از مردم در سنین خیلی زودتر بیمار و معلول شده یا جان خود را از دست میدهند.
وی تاکید کرد: «خودمراقبتی» یکی از ابزارها و روشهایی است که میتوان به طول عمر سالم و طولانی رسید؛ به این معنا که مردم توانمند شده، مسئولیت سلامتی خود را پذیرفته و از سلامتشان صیانت کنند. به این ترتیب افرادی که سالم هستند سالمتر بمانند، افراد در معرض بیماری نیز بتوانند با علایمی ساده بیماری خود را تشخیص دهند و در صورت نیاز با مراقبت بتوانند به موقع به پزشک مراجعه کرده و ضمن دریافت آموزشهای لازم از مراقبتهای ضروری نیز برخوردار شوند.

پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: خود مراقبتی,خودمراقبتی چیست,خود مراقبتی در دانش آموزان,خود مراقبتی در دیابت,خود مراقبتی یعنی چه,خود مراقبتی در زنان,خود مراقبتی زنان,خود مراقبتی ppt,خود مراقبتی دانش آموزان,خود مراقبتی در نوجوانان, نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 14:00