رئیس اداره ورزش و جوانان :
ساختمان هیأت فوتبال شهرستان نیر تعمیر و بازسازی می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر از بازسازی ، تعمیر و بهسازی ساختمان هیأت فوتبال این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نیر، اکبر نگاهی در جریان بازدید از طرحهای نوسازی و بهسازی پروژه های ورزشی نیر اظهار کرد: تجهیز و بهسازی ورزشگاه یکی از اولویت های کاری اداره ورزش است که با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری نیر تلاش میکنیم ساختمان هیأت فوتبال را تعمیر و تجهیز کنیم.
وی بیان کرد : در این پروژه ساختمان هیأت فوتبال را مجهز به دو رختکن مجزا برای ورزشکاران و اتاق داوران خواهیم کرد و همچنین بهسازی جایگاه ویژه و بخشی از سکوی تماشاگران راهم در برنامه ی کاری خود قرار دادیم.
وی افزود : در هفته دولت هم شاهد افتتاح پیست دو ومیدانی برادران شهید صوابی بودیم که این پیست در حال حاضر در اختیار ورزشکاران این شهرستان می باشد.
نگاهی اظهار کرد : شهرستان نیر به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب، سالانه میزبان اردوی تیم های لیگ برتری می شود که در این راستا تجهیز و تعمیر ورزشگاه یکی از نیازهای اداره ورزش است.
وی ادامه داد: معمولا تیم هایی که اردوی خود را در این شهرستان برگزار می کردند از وضعیت و نبود امکانات کافی گله مند بودند که تلاش می کنیم تا سال آتی کمبودها را کاهش داده و این مکان را به ورزشگاه استاندارد تبدیل کنیم.

پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 13:59