برگزاری المپیاد پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی

خرید بک لینک
فرماندار نیر:

برگزاری المپیاد پشتوانه سازی برای ورزش قهرمانی

فرماندار نیر گفت:برگزاری المپیاد زیر 16 سال در رشته های مختلف گامی برای پشتوانه سازی و حمایت از ورزش قهرمانی است.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان نیر، مهدی احمدی در آیین اختتامیه مسابقات بدمینتون المپیاد زیر 16 سال پسران در سالن حجاب نیر افزود: یقینا" نتیجه این مسابقه را در سال های آتی و با درخشش ورزشکاران نوجوان حاضر در این المپیاد خواهیم دید.

وی با قدردانی از دست اندرکاران اجرایی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ، اظهار کرد: شهرستان نیر می تواند با میزبانی رقابتهای استانی و کشوری علاوه بر توسعه رشته های ورزشی ، پتانسیل های بالقوه این منطقه را به هموطنان معرفی نماید.

فرماندار نیر اضافه کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم ، بویژه جوانان با استفاده از ورزش و دیگر بسترهای فرهنگی ، اجتماعی از اهداف دولت است و فرمانداری در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

گفتنی است ورزشکاران پسر نیر در این رقابتها به کسب یک نشان برنز بسنده کردند.

همچنین رقابتهای دختران بدمینتون باز زیر 16 سال استان 23 و 24 شهریور ماه در سالن حجاب نیر برگزار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی...

ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 10:53

صفحه بندی