رئیس هیأت ژیمناستیک نیر از آغاز طرح استعدادیابی ژیمناستیک دختران در شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان نیر، عیسی سجودی رئیس هیأت ژیمناستیک شهرستان نیر گفت: این طرح از سه شنبه 27 مهر در رده های سنی ۶ تا ۱۱ سال از مدارس پیش دبستانی و ابتدایی آغاز و در سالن تخصصی شهدای نیر با حضور اعضای کمیته فنی و مربیان هیأت ژیمناستیک شهرستان به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تست آمادگی جسمانی تخصصی ژیمناستیک نیز بخشی از این طرح استعدادیابی است.
رئیس هیأت ژیمناستیک شهرستان نیر با بیان اینکه هدف از اجرای طرح استعدادیابی ژیمناستیک برای دختران شهرستان،تهیه شناسنامه ورزشی برای ورزشکاران این رشته است،تصریح کرد:اجرای این طرح موجب می شود تا تمرینات و اردوها با کیفیت بیشتری برگزار شود و گام بلندی در بخش استعدادیابی و قهرمانی برداریم.
سجودی با اشاره به موفقیتهای ژیمناست کاران دختر نیر در مسابقات سطح بندی استان گفت: شهرستان نیر استعدادهای خوبی در ژیمناستیک دختران دارد که می توانند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

پایگاه اطلاع رسانی...
ما را در سایت پایگاه اطلاع رسانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 17:30